15 December 2015

Rindunya.......

Rindu sungguh nak berblogging.

Rindu sangat...

Ada yang tunggu-tunggu entry terbaru saya ker? :P
Perasan glemer.. Uweekkkk

Last entry aritu bulan 8. Hampir 4 bulan meninggalkan blog ni. Mau tak rindu kan? Kawan-kawan blogger yang lain ok tak? Diharapkan semuanya sihat-sihat molek belaka ye.

Alkisahnya, saya biasa update blog kat opis. Hikhik. Bosan-bosan takde nak buat kerje tu saya buat la entry sambil ngedit poster lawa-lawa.

Tapiiiiiiiiii...sejak 4 bulan yang lalu, my ofis ni blocked semua channel yang melalaikan staf like blog, twitter dan instagram. Nasib baik Facebook boleh bukak. :)

Akhirnya, arini boleh bukak blog balik. Boleh kembali menqada entry-entry yang tertangguh. Harap-harap bertahan lama la nih. I takleh la kalau tak menulis. Rasa tak lepah hawe orang ganu kata. Kat umah takde pc. Laptop je ada. Tak bestttt...:(

Rasanya banyak yang saya nak hupdate nanti ni. Ada resepi, ada kisah travelling, kisah percutian akhir tahun, Family Day, dan pastinya kisah vitamin kesayangan....

Tunggu ye....

Saya update satu-satu nanti. Kita edit picture kasi comel-comel dulu.



Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign