16 June 2015

Homemade Masker Muka ~ Masker Kulit Cantik

Dulu-dulu sebelum jadi mak orang, rajin juga bermasker ni hah. Sebelum kenal Shaklee, saya buat masker guna bedak sejuk yang biji-biji tu. putih melepak tiap-tiap malam. Hihi. Tapi bila dah kenal Shaklee ni, buat masker guna Shaklee la pulak ye. 

Dah lama saya tak bermasker. Sejak ada anak ni, agak sukar sebab kengkonon nak buat masker sebelum tidur. At last, tertidur sekali dengan anak. ekekeke. 

Tapi, bila tengok salah seorang customer saya ni, sebulan bermasker dengan shaklee kulit dia jadi cantik dan bersih. Saya jadi teruja. Bertambah semangat nak bermasker balik. hihi. 

Banyak cara sebenarnya nak bermasker guna Shaklee. Saya share 3 Resepi Masker yang hot ye..:)

1. MASKER ESP + YOGURT

 2. MASKER ESP + VITAMIN E 
 3. MASKER VITAMIN C + ALFALFA


Jom, kita sama-sama start berMASKER SHAKLEE. Raya tak lama dah ni. Sempat la sebulan bermasker untuk kulit yang sihat dan berseri.


*********************************************************************************

::::: Saya Agen Shaklee Pilihan Anda ::::: 
  Email: nida_anida@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp: 019-9879347
 COD Area: Kuala Terengganu, Gong Badak, Wakaf Tengah, Manir, Losong juga Shah Alam


Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign