7 June 2015

Period Kembali Normal

Alhamdulillah, suka saya bila dapat feedback macam ni.

Bermulanya kisah saya consume GLA adalah kerana PERIOD YANG TIDAK TERATUR.

Saya memang period ting tong sejak zaman anak dara lagi. Tapi masa tu tak kisah sangat. Bila dah kawin ni, period menjadi keutamaan tau. Lagi-lagi dengan status kami yang PJJ ni. Asal balik, peot. Asal peot, lama. Sian en.laki tu hah. Meleleh air liur tau. Kekekeke.

Dan period juga penting untuk menentukan tahap kesuburan. Bila dah kawin ni, tentulah nak anak kan. Jadi kena tahu hari-hari subur. :)

Dan sekarang pun, if saya terskip GLA, period saya bulan tu mesti lambat dan flow dia tak cantik. 2 hari period mesti dah nak kering. Risau jugak kot-kot ada yang tersumbat kat dalam tu ke. Hihi.

Dan bila saya continue makan GLA tanpa skip memang cantik je period datang every month dan flow dia ok. 7 hari dah leh solat.

Dan bila period kita cantik every month, senang juga bagi kita untuk merancang kehamilan tau.


Untuk wanita yang ada masalah period saya cadangkan anda untuk consume GLA. Ikhtiar untuk kebaikan diri sendiri. Hormon cantik, kulit pun cantik. :)


::::: Saya Agen Shaklee Pilihan Anda ::::: 
  Email: nida_anida@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp: 019-9879347
 COD Area: Kuala Terengganu, Gong Badak, Wakaf Tengah, Manir, Losong juga Shah Alam


Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign