14 June 2015

Testimoni ~ Kulit Cantik dalam 1 Bulan

Assalamualaikum,

Apa khabar ye sahabat-sahabat saya ni semua? Semoga sihat dan dalam lindungan Allah sentiasa. 

Pagi ni saya nak share TESTIMONI FRESH yang saya dapat dari customer last week. Sebab sibuk dengan kursus tak sempat nak hupdate kat blog ni hah. Hihi. 

Customer saya ni consume pada akhir bulan 4 dan baru ni dia share picture selepas consume Shaklee. Amazing. Saya terkejut tengok tau. Muka dia nampak bersih. Jauh beza dengan sebelum tu. Jerawat naik tu pun sebab period katanya. 

Ni dia gambar customer saya tu. Apa yang anda nampak perbezaan? 



Mesti ada yang tertanya-tanya dia consume apa ye? 

1. GLA
Sebab dia ada masalah jerawat. Salah satu sebab jerawat is hormone imbalance. GLA juga mengandungi EPO yang sangat membantu untuk kulit. 

2. B Complex
B is for beauty. B complex penting untuk membantu mengatasi stress. Bila kita stress, hormon cepat tunggang langgang dan kulit cepat berkedut tau. 

3. Vitamin C 
Vitamin C sangat penting untuk kulit dan tinggi antioksida. Vitamin C Shaklee juga mengandungi kolagen untuk pembentukan kulit sihat. 

4. Alfalfa 
Kenapa saya suggest dia consume Alfalfa. Toksin merupakan salah satu punca jerawat. Dan toksin yang banyak dalam badan menganggu penyerapan vitamin. Sebab itu pentingnya Alfalfa untuk membantu pembuangan toksin 

Saya juga ajar dia cara untuk buat masker. Sebab itu kesan yang dia dapat lagi cepat. :)

Idamkan kulit cantik sebelum Hari Raya? Cepat dapatkan Shaklee sebelum terlambat. Raya lagi sebulan ni. Jangan pikir lama-lama ye.


:::: Saya Agen Shaklee Pilihan Anda ::::: 
  Email: nida_anida@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp: 019-9879347
 COD Area: Kuala Terengganu, Gong Badak, Wakaf Tengah, Manir, Losong juga Shah Alam




Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign