13 May 2015

Nappy Cream Terbaik ~ Shaklee Herbal Blend

Sebelum ada anak, nappy cream yang warna pink tu memang famous kan? Saya tengok adik-adik guna yang tu. Maklumlah adik lebih dulu dapat anak dari kakaknya ni hah.

Dan bila ada anak, saya pun sempat guna sekejap sebab masa tu herbal blend takde stok. Bila stok dah masuk, borong banyak-banyak terus. Kikiki. Dan sekarang adik-adik pun dah tak guna cream pink tu. Guna HERBAL BLEND SHAKLEE jugak.



Anda bayangkan, dengan harga RM27.50 boleh tahan hingga 3 bulan tau. Dan yang saya paling suka is cream ni memang cepat hilangkan ruam pampers baby. Bukan setakat ruam, malahan if anak kene gigit nyamuk or semut memang cepat surut bengkak tu.

Bau cream ni memang macam minyak panas sikit, tapi still safe untuk baby. Sapu nipis-nipis je. Jangan lak pi picit smp 2cm sapu kat pepet anak. :)

Ready stok dengan saya, boleh order 2 3 tiub untuk stok anda pulak. Hik..:P


::::: Saya Agen Shaklee Pilihan Anda ::::: 
  Email: nida_anida@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp: 019-9879347
 COD Area: Kuala Terengganu, Gong Badak, Wakaf Tengah, Manir, Losong juga Shah Alam





Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign