8 March 2015

Botol Bersih dengan Basic H

Assalamualaikum semua..:)

Hari ini kat pantai timur, kitorang dah kerja. Waktu-waktu camni memang mata ngantuk je kan. So, saya amik masa conteng blog sat..hihi.

Nak citer ni, hujung minggu rutin harian saya macam biasa la basuh baju, jemur baju, lipat baju (lipat baju mak tolong lipat. huhu. rajin mak saya tu), dan rutin wajib ialah rendam botol anak dalam basic h..hihi. 



Bukan pe, saya suka basuh dengan basic h. Botol jadi berkilat cantik je tau. Tak caya, pi cuba. If xde basic h, guna dishwash pun boleh. tp dishwash SHAKLEE la..kekekeke..

Dekat puting susu anak tu mesti berkerak kan. Basic h tanggalkan kerak2 baru je eh. Kerak2 lama yang korang dah simpan tu memang payah nak tanggal dah. Solution dia, tukar puting baru je..lalalalala...

Basic h ni diekstrak dari ramuan semulajadi iaitu jagung dan kelapa. So, jangan risau akan kimia-kimia yang berbahaya. Ada orang kata, basic h kan boleh basuh lantai?Takkan benda yang sama guna untuk basuh botol anak. Awak nak telan pun boleh. hehe. Nama lagi pencuci kan. Pencuci serbaguna tau. Kandungan sememangnya dah semulajadi. No need to worries. 

Sebotol tahan 2 bulan jugak la. Saya bancuh sesiap dalam botol pur*** yang dah kosong tu. Senang. Nanti nak basuh botol anak, tekan je bancuhan tu. Guna 2 3 titis je sekali basuh. Bukan tuang sampai abis setengah botol ye. 

Selamat Membasuh Botol Anak..:P :P 



::::: Saya Agen Shaklee Pilihan Anda ::::: 
  Email: nida_anida@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp: 019-9879347
 COD Area: Kuala Terengganu, Gong Badak, Wakaf Tengah, Manir, Losong juga Shah Alam
Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign