27 May 2015

Cinch Shake Mix Shaklee Memang SEDAP

CINCH kegemaran saya sejak promosi last month. Sebelum ni tak pernah cuba, tapi bila dah promosi ni, as seller mesti cuba dulu tau. Baru tahu rasa camne, kesan camne. Tapi seriusssss tahap gaban, saya suka sangat CINCH CHOC. Yang LATTE saya tak cuba sebab saya ni memang kurang sikit caffe2 nih.


Dah abis satu tong cinch ni, esok kena bawak tong baru mai ofis. Dan yang penting saya kena buat stok untuk bulan puasa. For me, cinch ni sangat membantu perut saya kenyang lebih lama. Mulut nak makan, tapi perut cakap full daaaa.. Nanti bulan pose kena amalkan cinch. Yeaahhhh…


Selain itu, cinch juga membantu mengelakkan otot dari menggeleber. My sideline Shaklee konsisten minum cinch + esp tau. Dan amazing is berat yang sama, Cuma saiz tubuh lagi kecik. Nampak tak macam mana cinch membantu? 



::::: Saya Agen Shaklee Pilihan Anda ::::: 
  Email: nida_anida@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp: 019-9879347
 COD Area: Kuala Terengganu, Gong Badak, Wakaf Tengah, Manir, Losong juga Shah Alam



Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign