27 May 2015

MEALSHAKES + OMEGAGUARD untuk anak tersayang

Bila humaira dah masuk umur setahun, saya dah start bagi vitamin tambahan untuk dia. Maklumlah, masa ni pasir dah jadi makanan dia, mainan semua masuk mulut, kutip makanan atas lantai, jilat sana sini. Haaa..kan parah tu.

As precaution, untuk sistem imun dia saya mesti bagi supplement. Takkan la nak bagi supplement cap abcde, mestilah Shaklee kan. Dah namanya mak dia jual Shaklee. Hahaha.


Mealshake + OmegaGuard
Saya bancuh dalam susu dia setiap hari. Sekali sehari je tau. Tengok atas kesesuaian umur.

Khasiat Mealshake?
Membantu meningkatkan sistem imun anak
Mengatasi sembelit
Membantu mengurangkan eczema anak
Membantu meningkatkan berat badan anak
Mengurangkan masalah asthma
Mengatasi masalah sembelit

Omegaguard
Aritu saya bancuh dalam susu je. Tapi bila saya cuba bagi dia kunyah. Elok dia kunyah tau. Bila minyak ikan dah abis dia hisap dari kapsul tu, tu ludahkan kulit kapsul tu.  Hihi. Dannnnnnn lepas bagi terus kena sorok botol. Waaaa…dia mengamuk nak lagi dan lagi nanti.


Nanti bila dia dah pandai kunyah tablet baru saya bagi Chewable Vitamin C dan Chewable Vitalea Kids. 


::::: Saya Agen Shaklee Pilihan Anda ::::: 
  Email: nida_anida@yahoo.com
 Call/SMS/WhatsApp: 019-9879347
 COD Area: Kuala Terengganu, Gong Badak, Wakaf Tengah, Manir, Losong juga Shah Alam



Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign