21 September 2014

Berpantang Sihat dengan Shaklee



Saya memang dah jatuh cinta sangat-sangat dengan Shaklee sejak dari awal memulakan usaha mendapatkan zuriat melalui shaklee lagi. Sepanjang kehamilan pun saya tetap setia dengan Shaklee sehingga tempoh berpantang, saya masih dengan Shaklee. 

Best ke berpantang dengan Shaklee ni?

Bagi saya yang pertama kali berpantang, memang saya akui sangat best. Ramai yang tegur tengok saya sihat bertenaga je. Tak macam orang pantang pun. Alhamdulillah. 

Untuk ibu-ibu yang tengah sarat dan sedang mencari set berpantang yang sesuai, anda boleh memasukkan Shaklee sebagai salah satu listing pilihan anda. 


SET BERPANTANG SHAKLEE



B Complex (120 biji ) :
Untuk kesihatan saraf ibu dan anti stress. Juga untuk mengelakkan meroyan

Zink (120 biji ) : 
Untuk mempercepatkan penyembuhan luka bersalin 

Vitamin C ( 180 biji) :
Mengelakkan anemia dan mencegah selsema dan demam

Vitalea (120 biji ) : 
Membentuk sel darah dan mengantikan darah yang banyak hilang semasa proses kelahiran

ESP (850 gram) : 
Untuk sumber protein pada ibu dan juga memekatkan susu ibu supaya baby cepat kenyang 

Ostematrix (120 biji) : 
Mengelakkan ibu berpantang dari sembelit 

Alfalfa (330 biji) : 
Untuk memperbanyakkan susu ibu 

Lecithin (180 biji) : 
Untuk membantu mencegah bengkak susu dan membantu dalam penurunan berat badan



Dapatkan Set Berpantang Shaklee dengan penjimatan harga yang sangat berbaloi. 
Sekiranya anda berminat, boleh dapatkan khidmat nasihat PERCUMA dari saya. 

FB : Wan Anida 
FB Pages : Kedai Vitamin Terengganu
Whatsapp : 0199879347
COD : area K. Terengganu, Gong Badak, Wakaf Tengah, Losong 





Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign