12 August 2014

Jatuh Cinta dengan SHAKLEE Part 2

Dari jam 3 pagi tu tak tido sampai la pergi kerja. Tapi mata memang tak mengantuk. Tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan ini. Belum bagitau husband lagi time ni. Takut false result ke apa kan.

Mai keje saya bawak UPT tu dan tunjuk kat 1 of my friend yang saya anggap macam kakak. Dia tengok tu, memang terkejut dan cakap memang saya pregnant. Dia suruh saya pi klinik untuk sahkan. Hari senyum sedunia untuk saya. :)

Waktu rehat saya keluar ke klinik. Doktor scan memang lum jelas lagi kelihatan cuma nampak macam titik gitu. Alhamdulillah memang saya pregnant 6weeks +

Teruja. Sangat teruja. Ambil gambar UPT double line tu dan whatsapp kat husband. Mula-mula dia macam tak tahu nak baca UPT tu. Pastu then dia tanya, "honey pregnant ke?". hihi..Kami syukur sangat pada Allah atas nikmat yang tak terhingga ini. Sungguh kami menantikan saat ini dari awal dulu. 

senyum simpul tu hah..:)

Alhamdulillah, 2 3 hari selepas itu dapat pulak berita gembira. Saya mendapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2014. 

Alhamdulillah..
Alhamdulillah..
Alhamdulillah..


.....nanti saya kongsi sedikit petua dan usaha kami untuk mendapat zuriat selain mengamalkan pemakanan SHAKLEE. 

Untuk keterangan lanjut mengenai SET KESUBURAN SHAKLEE, anda boleh lihat disini Set Kesuburan Shaklee

Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign