3 November 2014

November vs OmegaGuard


Alhamdulillah,

1 November 2014, 
menginjak ke usia 29 tahun...

Tahun pertama menyambut kelahiran sebagai seorang mama..Hadiah yang sangat-sangat berharga buat saya dan suami..

Tahun pertama menyambut hari lahir di On9 Shop Festival. Menyambut bersama ribuan pelanggan. Kelasss kan? Kalah retis..hihi. 

Syukur alhamdulillah atas segala nikmat yang telah diberikan. Nikmat yang melimpah ruah yang tak terhitung banyaknya. 

Semoga doa-doa yang sahabat kirimkan dimakbulkan Allah. 
Saya juga mendoakan agar kalian diberikan rezeki yang banyak lagi berkat dan diberikan kebahagiaan hingga ke Syurga Allah. 


Dan PROMO SHAKLEE bagi NOVEMBER ialah OMEGAGUARD.
Hadiah untuk hari lahir saya, sebab saya suka sangat OMEGAGUARD nih tau..

Masa pregnant, wajib makan OMEGAGUARD nih. Saya jenis yang suka makan macam-macam. Takde alahan. Memang melambung la badan ni hah. Tapi pas makan saya telah OMEGAGUARD. Risau jugak obesiti time pregnant kan. Bahaya tu. 

Saya juga pernah membuat pemeriksaan kesihatan yang kebetulan bertempat di ofis last year. Pengamal perubatan menggunakan satu alat ala-ala microskop gitu. Letak jari dan dia akan check darah ketika dengan melihat gambar pada skrin. 

Alhamdulillah, darah saya lancar dan tiada kolestrol katanya. Siap tanya lagi consume pe..

So, jangan ambil mudah tentang kolestrol ni ye. Kolestrol boleh menyumbang kepada penyakit bahaya seperti DARAH TINGGI, JANTUNG dan STROK ye. Antara penyakit bahaya didunia tu..:)

Dapatkan OMEGAGUARD dengan harga menarik bulan ini.
Beli 6 PERCUMA 1..

Boleh hadiahkan pada parents jugak..:)


Hubungi saya : 







Komen
0 Komen

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
© Mama Humaira Vitamin Shoppe | Design By MaiGraphikDesign